«Καθαρή Εβδομάδα»: Φώτισε με κίτρινο χρώμα την Ελλάδα και γέμισε με πάνω από 334.000 «Ευχαριστώ» τις καρδιές των ανθρώπων της καθαριότητας

Η «Καθαρή Εβδομάδα», μια μοναδική πρωτοβουλία αγάπης και σεβασμού για το έργο των ανθρώπων της καθαριότητας, ολοκληρώθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά, αναδεικνύοντας την αξία της συλλογικής προσπάθειας και της κοινωνικής ευγνωμοσύνης. Φέτος, από τις 18 έως τις 24 Νοεμβρίου 2024, η «Καθαρή Εβδομάδα» αγκάλιασε χιλιάδες ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα, αφιερώνοντας επτά ημέρες στους ακούραστους πρωταγωνιστές της καθαριότητας. Το κεντρικό μήνυμα της δράσης, «Ευχαριστώ», έγινε το σύμβολο αυτής της προσπάθειας, μεταφέροντας την εκτίμηση και τη σημασία της συνεργασίας.

Σε μια χώρα που αγκαλιάζει τη δύναμη της συνεργασίας, οι χαρακτηριστικές «Κίτρινες Καρδιές» φωτίστηκαν  όπως κάθε χρόνο συμβολικά σε τρία διαφορετικά σημεία σε όλη τη χώρα. Η πρώτη ταξίδεψε έως τη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στον Δήμο Αμπελοκήπων – Μενεμένης, η δεύτερη στον Δήμο Κορυδαλλού στην Πλατεία Ελευθερίας και η τρίτη στην Κεντρική Πλατεία του Δήμου Λάρισας.

 

Αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή των Δημάρχων, Αντιδημάρχων Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, όπως ο κ. Γεώργιος Κουσίδης (Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Αμπελοκήπων – Μενεμένης), ο κ. Νίκος Χουρσαλάς (Δήμαρχος Κορυδαλλού), ο κ. Απόστολος Μανούσος (Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης Κορυδαλλού), ο κ. Αθανάσιος Μαμάκος (Δήμαρχος Λάρισας) και ο κ. Δημήτρης Λεωνιδάκης (Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης Λάρισας) και άλλων εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης. Παράλληλα, παρευρέθηκαν εργαζόμενοι στην καθαριότητα, στελέχη της Kärcher Greece, αλλά και δημοφιλή πρόσωπα όπως ο Σάββας Πούμπουρας, ο Γιάννης Σπαλιάρας και ο Βασίλης Ματσάγκος, οι οποίοι εξέφρασαν έμπρακτα τη στήριξή τους.

Σημαντική ήταν και η συμβολή των Τοπικών Κλιμακίων του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, που δημιούργησαν μια ζεστή και δημιουργική ατμόσφαιρα με ζωγραφιές της «Κίτρινης Καρδιάς», τις οποίες προσέφεραν ως δώρο στους εργαζομένους καθαριότητας. Επιπλέον, συμμετείχαν στην επικόλληση αυτοκόλλητων στα καταστήματα των πόλεων, ενισχύοντας το μήνυμα της εκστρατείας. Η πρωτοβουλία συνδυάστηκε με φωταγωγήσεις, ενισχύοντας τον συμβολισμό της εκδήλωσης.

Στη φετινή «Καθαρή Εβδομάδα», πλήθος φορέων και οργανισμών ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν το μήνυμα ευγνωμοσύνης προς όλους εκείνους που καθημερινά φροντίζουν για την καθαριότητα στις γειτονιές και τους δημόσιους χώρους μας.

Το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων, η εθελοντική οργάνωση Humanity Greece και η Pet City Group η οποία συμμετείχε ενεργά με την επικόλληση ειδικών αυτοκόλλητων στις βιτρίνες των 97 καταστημάτων Pet City, συνοδευόμενων από QR code που οδηγεί στο microsite της καμπάνιας (katharievdomada.gr), προσκαλώντας τους επισκέπτες να στείλουν το δικό τους «ευχαριστώ». Επιπλέον, οι εργαζόμενοι της Pet City δημιούργησαν προσωπικές κάρτες ευχαριστίας για το προσωπικό καθαριότητας, ενώ συνοδευτικά προσφέρθηκαν ανθοδέσμες.

Ο Όμιλος Interamerican τίμησε τους εργαζόμενους καθαριότητας των κεντρικών του γραφείων προσφέροντάς τους από ένα κίτρινο τριαντάφυλλο ως ένδειξη ευγνωμοσύνης. Αντίστοιχα, το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» (ΟΑΚΑ), το brand attrattivo, η Dust and Cream και άλλοι φορείς συμμετείχαν με ποικίλες δράσεις. Η Dust and Cream, συγκεκριμένα, διένειμε ειδικά αυτοκόλλητα στα καταστήματά της και προσέφερε δώρα στους 400 εργαζομένους καθαριότητας του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

Η επικοινωνιακή στήριξη της καμπάνιας αναδείχθηκε μέσα από τη συμβολή της Karydakis Media και της DPG Digital Media Group ως χορηγοί επικοινωνίας, αλλά και του τηλεοπτικού καναλιού Alpha TV, ενώ το microsite της καμπάνιας αποτέλεσε σημείο αναφοράς με περισσότερα από 334.000 μηνύματα ευγνωμοσύνης, από πολίτες που εξέφρασαν την εκτίμησή τους προς το έργο των εργαζομένων στην καθαριότητα.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια της «Καθαρής Εβδομάδας» το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα ταξίδεψε από τη Θεσσαλονίκη έως τη Λευκάδα και τη Δράμα φωτίζοντας κεντρικά σημεία των περιοχών από τους Δήμους που συμμετείχαν ενεργά στην πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ. Το χρώμα της καμπάνιας, φωτεινό και ζεστό, ανέδειξε την προσπάθεια και τη σημασία των ανθρώπων που φροντίζουν για την καθαριότητα στις πόλεις μας. Ενώ την έμπρακτη ευγνωμοσύνη τους εξέφρασαν αρκετοί φορείς όπως ο Δήμος Σερρών όπου διοργανώθηκε ειδική εκδήλωση για τους εργαζόμενους στην υπηρεσία καθαριότητας από την Δήμαρχο κατά της διάρκεια της εβδομάδας.

Η «Καθαρή Εβδομάδα» δεν είναι απλώς μια ετήσια δράση. Είναι μια καμπάνια ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης των ανθρώπων που εργάζονται για να κρατούν τους δημόσιους χώρους καθαρούς. Με τη στήριξη της Kärcher Greece και δεκάδων συνεργαζόμενων φορέων, η πρωτοβουλία αυτή της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας υπενθυμίζει τη δύναμη της ευαισθητοποίησης και της ενότητας.

Δείτε το video

Δείτε το video

ΥΛΙΚΑ