«Καθαρή εβδομάδα»: Γέμισε η Ελλάδα καρδιές!

Κεντρικά σημεία ελληνικών πόλεων γέμισαν με κίτρινες φωτιζόμενες καρδιές, που περικλείουν σε μεγάλες δόσεις ευγνωμοσύνη, εκτίμηση και αναγνώριση προς τους ανθρώπους της καθαριότητας.

Λένε ότι τα brands τα καθορίζουν τα προϊόντα τους. Λέμε ότι τα σύγχρονα brands πρέπει να «τικάρουν» πολλά περισσότερα «κουτάκια» απαιτήσεων. Οφείλουν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη μας, μέσα από πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα, την περιβαλλοντική μέριμνα και την κοινωνική αλληλεγγύη. Να μας υπενθυμίζουν ακόμα και πράγματα που θεωρούσαμε αυτονόητα, όπως το να λέμε ευχαριστώ.

Αυτό κάνει εδώ και 4 χρόνια η Kärcher Greece, έχοντας καθιερώσει μία εβδομάδα του Νοεμβρίου ως Καθαρή Εβδομάδα, αφιερωμένη στους εργαζομένους στην καθαριότητα. Για τον σκοπό αυτό, μετά από πρωτοβουλία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας δημιουργήθηκε το σήμα κατατεθέν, η Κίτρινη Καρδιά, που συμβολίζει την ευγνωμοσύνη, την καθαρότητα, την αγνότητα και τη δύναμη.

 

Μέχρι αυτή την στιγμή, «Κίτρινες Καρδιές» έχουν ταξιδέψει σε 12 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και έχουν φωταγωγηθεί και υποστηριχτεί από επιφανείς φίλους της «Καθαρής Εβδομάδας», όπως ο σεναριογράφος Γιώργος Καπουτζίδης, η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Μαρία Ηλιάκη, ο παρουσιαστής Σάββας Πούμπουρας, ο chef Γιώργος Τσούλης και ο Γιάννης Σπαλιάρας!

Επίσης, έχουν φωτιστεί, με το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα της καμπάνιας, πολλά δημοτικά κτίρια ή τοπόσημα σε πάνω από 18 πόλεις όπως το Σιντριβάνι Πλατείας Ομονοίας, το Ρολόι Πειραιά, το Δημοτικό Θέατρο στις Σέρρες, οι Ομπρέλες στην Θεσσαλονίκη, η Ξύλινη Γέφυρα Λευκάδας, το Δικαστικό Μέγαρο στην Λάρισα, το Παλαιό Δημαρχείο Δράμας αλλά και οι Ομπρέλες στον Φάρο Ψυχικού που φωτίζονται σταθερά κάθε χρόνο.

Σκοπός της δράσης είναι να μεταδώσει το μήνυμα της ευγνωμοσύνης και της αναγνώρισης αλλά και να αφυπνίσει ολοένα και περισσότερο κόσμο με σκοπό η λέξη «Ευχαριστώ» να ακουστεί σε όλους όσους φροντίζουν να είναι οι πόλεις μας, οι δημόσιοι και ιδιωτικοί χώροι καθαροί.

Επιπλέον, ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει και να πει το δικό του «ευχαριστώ» μέσα από την ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας, https://katharievdomada.gr , κάνοντας κλικ στη μεγάλη κίτρινη καρδιά, συμβάλλοντας έτσι στην προώθηση ενός καθαρότερου και πιο φιλικού περιβάλλοντος. Τα συμβολικά «ευχαριστώ» έχουν ξεπεράσει τα 332 χιλιάδες (μέχρι αυτή την στιγμή!)

Στη φετινή «Καθαρή Εβδομάδα», ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν τα μηνύματα ευγνωμοσύνης προς όλους όσους φροντίζουν για την καθαριότητα στις γειτονιές και στους δημόσιους χώρους μας η εθελοντική οργάνωση Humanity Greece, το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων, η Pet City Group, ο Όμιλος Interamerican, το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» (ΟΑΚΑ), η Dust+Cream, το brand attrattivo καθώς η Karydakis Media και το DPG Digital Media Group ως χορηγοί επικοινωνίας. Ο κάθε φορέας θα συμμετέχει ενεργά τόσο μέσα από δράσεις για το δικό του ανθρώπινο δυναμικό όσο και προς το ευρύτερο κοινό καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας.

Μπείτε και εσείς στο katharievdomada.gr για να πείτε το δικό σας «ευχαριστώ»!

 

Δείτε το video

Δείτε το video

ΥΛΙΚΑ