Η Praktiker Hellas συμμετέχει ενεργά, με μοναδικές πρωτοβουλίες, για 6η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), που πραγματοποιείται 7 έως 12 Οκτωβρίου, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Για ακόμη μια χρονιά η Praktiker, με μήνυμά της φέτος «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την εξυπηρέτηση και ΜοιράΖΟΥΜΕ χαμόγελα στους πελάτες και τους εργαζομένους μας», διοργανώνει μοναδικές δράσεις πανελλαδικά.
[timed-content-server show=”2019-Dec-31 07:00″ hide=”2019-Jan-01 07:00:00″ debug=”false”][egg id=”1″][/timed-content-server]
Η εταιρεία, αφιερώνει την εβδομάδα αυτή αποκλειστικά στους πελάτες και τους εργαζομένους της, διατηρώντας τη δέσμευση να παρέχει καθημερινά εξαιρετικές αγοραστικές εμπειρίες, καθώς και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, φροντίζοντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Για κάθε ηλικία πελατών της, οργανώνει πληθώρα εκπλήξεων καθ΄ όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ και συγκεκριμένα:
› Προσφορές προϊόντων
› Ειδικές προσφορές για τους εγγεγραμμένους στο Πρόγραμμα Πιστότητας ‘myPraktiker’
› Δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές (ανεξάρτητα από την αξία τους)
› 10% έκπτωση στις τεχνικές υπηρεσίες
› Δημιουργικά workshops σε όλα τα καταστήματα
› Promotions και επιδείξεις προϊόντων
› Διαγωνισμός αξιολόγησης των 16 καταστημάτων της Praktiker, με δώρο 5 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας €100 ανά κατάστημα
› Πλούσια δώρα και γευστικές εκπλήξεις
Καθώς στόχος της Praktiker για την ΕΕΕΠ είναι να μοιράζει χαμόγελα στους πελάτες που την εμπιστεύονται, δεν θα μπορούσε παρά να τους δώσει την ευκαιρία να εμπνευστούν και να μάθουν. Για τον σκοπό αυτό, σχεδίασε μια σειρά από Workshops δημιουργικών κατασκευών για μικρούς και μεγάλους – που διοργανώνονται μηνιαία κάθε 2ο Σάββατο – ειδικά για κάθε μέρα της εβδομάδας:
› Διακοσμητικό ξύλινο ράφι
› Διακοσμητική θήκη για ποτήρια κρασιού
› Σουπλά από σκοινί & κορνίζα από πέτρα
› Τσιμεντένια βάση για χαρτί κουζίνας
› Pop δίσκος σερβιρίσματος
› Παιδικές κατασκευές με την Stanley Jr.
Παράλληλα, η Praktiker Hellas για να γιορτάσει την ΕΕΕΠ και με τους εργαζομένους της, τον σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας της, οργανώνει ένα πρόγραμμα δράσεων ειδικά για εκείνους, με στόχο να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει που εργάζονται καθημερινά δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό. Ενημερωτικές και διασκεδαστικές δράσεις και μοναδικές γευστικές εκπλήξεις, περιμένουν τους εργαζόμενους της Praktiker από όλο το Δίκτυο και τα κεντρικά γραφεία της. Μεταξύ των δράσεων, περιλαμβάνεται σεμινάριο σχετικά με την επίδραση της κλιματικής αλλαγής από το WWF Ελλάς, καθώς και πανελλαδικές δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, με συμμετοχή των εργαζομένων με τις οικογένειές τους.
Ακόμη, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της αξίας της εξυπηρέτησης, εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία θα εργαστούν για μία ημέρα σε κατάστημα, ενώ τα τρία καταστήματα που θα συγκεντρώσουν τη υψηλότερη βαθμολογία για την εξυπηρέτηση που παρέχουν, μετά από αξιολόγηση από τους πελάτες που θα τα επισκεφθούν αυτή την εβδομάδα, θα επιβραβευθούν λαμβάνοντας βραβείο ‘’Great Service Store’’.
Περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα δράσεων της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών εδώ.